tirsdag, desember 08, 2015

Vanlige spørsmål

Jeg får så mange spørsmål, akkurat som Kriweb gjør, (Plis ikke google deg selv nå, Kristine.) og akkurat som henne vil jeg svare på dem i en egen sak. Hvem er jeg, for eksempel. Ikke på den dype måten, gud forby, men you know. I alle fall.

Je suis Chassi.
Hvem er du?
Åh, så mange som spør om det. Jeg heter Chassi og er en positiv og livsglad jente med en enorm lidenskap for grøt. Omtrent som Weber! :)

Hvor kan jeg kjøpe boken din?
Jeg har ikke gitt ut noen bok, men jeg kan anbefale mange andre bøker. Særlig bøker om historie.

Hva jobber du som? 
Takk som spør! Jeg jobber som personlig trener og kostholdsveileder. Kjempegøy.


Og NÅ gjør jeg klart til en burpees-fest for kunden min og meg. 

Hva er favoritturen i fjellet?
Også et veldig godt spørsmål. (Og det eneste spørsmålet jeg faktisk får fra tid til annen.) Jeg liker alle fjellene og alle områdene, men bortsett fra at jeg generelt sett liker lange turer så liker jeg godt mitt eget nærområde. Lysefjorden på langs fra Preikestolen til Lysebotn. En tur på to lange dager.

Uten løping.
Men om noen hadde spurt - Og din nest beste tur da? Så ville jeg sagt den jeg skal lede for DNT i Frafjordheiene i februar. Det står om den i Fjell og Vidde.
Den der. Bli med!
Og om noen DA hadde spurt - Men en langtur da? Så hadde jeg anbefalt Turistforeningens lengste skitur. Den er det også jeg som skal lede, og vi skal gå 16 hele dager fra Gjendesheim til Finse.

Bli med bli med!

Hva og hvordan trener du? 
Her har jeg ingenting å stille opp med mot Weber. Jeg trener uregelmessig og tilfeldig 2-4 ganger i uken, men jeg er flink til å bevege meg, og slår et slag for hverdagsaktivitet.

Mandag: Styrke
Tirsdag: Intervaller
Onsdag: Styrke og yoga/pilates når jeg selv er instruktør
Torsdag-søndag: Hverdagsaktivitet

Treningsvennene har blitt til drikkevenner.
Kan du sette opp en kostholdsplan til meg?
Altså, tja, må jeg si da. Bare hvis jeg får velge helt fritt hva du skal spise. Nå har jeg oppdaget vårruller av rispapir nemlig, og det var det morsomste på lenge. Har dere prøvd? Så utrolig kult. Som å pakke maten inn i kondomer, og hello, det er jo sunt! Unnskyld bildet, jeg har allerede blitt mye flinkere enn dette.


Men dere skjønner hva det går i. Chilisaus på toppen der.
Tusen takk for alle de fine spørsmålene. Jeg er oppriktig glad i alle som spør, og hvis du vil si hvor mye du trener selv så blir vi enda bedre kjent. Sharing is caring.

4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har spørsmål. Får vi kjøpt steel cut oats i Norge? Og hva kaller vi det på norsk? Stålkuttet havre høres liksom ikke HELT rett ut i mine ører...

    Hvilket spørsmål VIL du aller helst bli stillt?

    Puss puss

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg vet ikke. I wish! :(

      Aller helst skulle jeg ønske turistforeningen spurte om jeg ville ha betalt for alle disse turene. Du da?

      Slett
  2. jeg kan kjøpe steel cuts oats og sende om de har det i skottland?? :-) om dere er i AKUTT mangel lizzom. nullstress for jeg er såå kul :-p

    jeg trener ikke så mye nå siden jeg har vært litt lat å været i koma og sånt så trener jeg bare 12 timer i uken men jeg pleier trene 25-30 når jeg ikke er lat og får infeksjoner og sånt.

    liker at folk spørr deg om noe. visst du hadde vunnet 10 mill i lotto hva ville du gjort?

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er så grei! Men ikke for min del, jeg kan spare det til jeg selv er ute av landet.

      10-mill-spørsmålet er jo det absolutte favorittspørsmålet. Det kan jeg dagdrømme om altfor ofte.

      1. En feit leilighet med utsikt, balkong og peis.
      2. Enda en måned ferie.
      3. Eller et år!!! Ja! Med reiser til varme land.
      4. Og så hadde jeg løpt ut og kjøpt en sykkel og treningsklær og alle bøkene jeg ønsker meg og en ny bag sånn helt spontant. Og fjollete dyr mat! :D

      Du da? Nå ble jeg helt gira.

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...