torsdag, april 21, 2011

Verdens rareste grøt!!!

Fiberhusk har funnet sin misjon! Jeg har fusjonert de ekleste geléene som fins og laget verdens rareste grøt! Fiberhuskgelé pluss chiafrøgelé er lik sant. Jeg beklager alle utropstegnene hvis dere andre visste dette fra før av, men jeg er helt overveldet. Hah!

Beste påskeferien! Ingen kan underholde seg selv som meg.

I tilfelle noen lurer på om dette er godt så må jeg svare som jeg nettopp svarte i forbindelse med tunfisk/cottage cheese-blandingen at det er vel irrelevant. Neida.. det er ikke det! Akkurat som tunfisk og cottage cheese er en kjempegod blanding så er dette også det, men akkurat som jeg sa da så syns jeg at alt som ligner bare bittelitt på mat er kjempegodt.

For å gjøre en kort historie lang så var det slik det gikk til:

Jeg har spist en rettikoppengrøt men jeg er sulten likevel.. Hva skjer om jeg rører kakao inn i den dumme chiageléen? Åja, det blir tjukt i alle fall.

Og hvis jeg rører inn vann? Åja, det blir tynt. Og med fiberhusk i tillegg?

Hmm. Det ligner på grøt!

Om om jeg rører inn kanel og masse søtningsstoff? Whatthefuck, jeg har laget verdens rareste grøt!!!!

Det smakte godt altså! Det gjorde det. Det - smakte - godt. Verdens rareste er også verdens magreste så dette er sånn tullemat man kan spise når man egentlig har spist, for her fins flust av både fiber og omega3 og likevel er det snakk om kanskje 40 kalorier totalt.

Kan jeg snart kalle meg en matblogger? Det handler om mat i alle fall.

9 kommentarer:

  1. SV: Vel, "overstimulert" vet jeg ikke, men ... stort inntak på eget ansvar :-3

    Jeg kjøper min her: http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-Cacao-Powder-Raw-Chocolate-Powder-16-oz-454-g/8254?at=0&rcode=NEB207

    Du kan jo lese om det her, f.eks: http://www.sanabona.no/ra-kakao/produkter-av-ra-kakao/28-ra-kakao-pulver

    SvarSlett
  2. Den grøten så forresten ut som noe jeg kunne spist. Minus fiberhusk, men pluss avokado :P

    SvarSlett
  3. Hahaha!! Men fortsatt med kakao? Genialt!

    Mulig jeg svarte på kryss og tvers nå men tusen takk for kakaotipset, det skal kjøpes straks! :)

    SvarSlett
  4. Haha, ja dette går godt under kategorien "rar grøt"! Som Tone foreslår er kakao og avokado veldig godt sammen, kan absolutt anbefale det :D

    SvarSlett
  5. Jeg har ryddet i min bokhylle, og vil gjerne gi bort tre bøker. Kunne du tenke deg en av disse tre bøkene? Sjekk bloggen min i dag...

    SvarSlett
  6. Elvi: You're so crazy! Åh, jeg skal prøve, men jeg liker ikke tanken. Silje Mariela mener også at det skal gå an men tviler på at hun har prøvd.. Kanskje ment som en practical joke? Skal prøve! Takk for tips! ;)

    Tid for trening: Da må jeg sjekke! Jeg likte jo den forrige jeg fikk av deg. :D

    SvarSlett
  7. sv: Gjett om jeg har testet mange av dem i grøt! ..og cottage cheese .. og bakst .. og te(!). Den siste anbefales ikke! Ellers smakte det supert, kan legge ut et innlegg med smak og vurdering i morgen :D

    SvarSlett
  8. Ja! Gjør det, gjør det!!! Jeg bestilte hasselnøtt og english toffee nå. :P

    SvarSlett
  9. Fyyysj, din gris!:P

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...