tirsdag, oktober 25, 2016

Test og tur med Yngvar

Etter en supersmoothie fra Yngvar gikk jeg tur i det fine høstværet, for to timer i uken skal brukes til tur. Åh, for et liv. Jeg hørte på filmmusikk, Pirates og Gudfaren, og danset når ingen så på. Jeg tok bilder med mobilen, og syns det ble fint selv om mobilen min ble lagd før mobilkameraer var oppfunnet egentlig. Status på selvmordskalaen: 5 av 100.

Det var mye finere i virkeligheten.
Og i går tok jeg en pretest i anledning Yngvar-uken. Før jeg Berre gjer da; spiser vafler til frokost og pusser tennene i hockey, er det altså dette som er status:

Vekt: NØYAKTIG det samme som sist, og gangen før det og gangen før det
Midje: ditto

Check.  Det er først etter en uke med nye kostholdsregimer at vekten slår ut.
1 km løpstest: Den skippet jeg. Kneet er fortsatt vondt, så jeg tok en sykkeltur i stedet.

Så da var jeg jo megapigg til planken, og valgte å ta den før pushupen, fordi jeg har blitt så grundig plankegruset av en liten østlending som står planke i 3 minutter og 20. Jeg satte på Pirates of the Carribean igjen, og ...

Planke: 3,02! (Har jeg sagt at jeg har talldysleksi? Vant jeg nå, Østis?)


Pushups: 30.

Jeg var uansett fornøyd, og feiret med å kjøpe en leilighet. Vi har kjøpt leilighet! :D

14 kommentarer:

  1. Seriøst! Send meg det bilde på melding. MEGASEXY! :*

    SvarSlett
    Svar
    1. Wohooo! *smiiiil!
      Tør ikke sende deg bilde på melding før du trippelbekrefter at du faktisk vil ha det, men tanken var jo kjempesøt og sexy. Send meg bilde sjøl. :P

      Slett
    2. Du har ikke dobbelbekreftet engang. :( Jeg sletter bildet og jekker meg ned igjen.

      Slett
  2. Gratulerer med ny leilighet! Hurra! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Den er nesten like fin som deres, og vi har også gjesterom. Velkommen på besøk!

      Slett
    2. Vi vil også ha besøk! :D

      Slett
    3. Og vi vil veldig gjerne komme! :D

      Slett
    4. Gå tur i Oslo og drikke ingefærøl. :P

      Slett
  3. Så ble det ikke verken rekkehus eller støl i denne omgang da, skjønner, jeg, men det kan dere skaffe siden. Gratulerer med leilighet! Fortell om leiligheten, da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Stølen er like aktuell, og rekkehus var aldri aktuelt. (min blogg og mine meninger)

      Men leiligheten - takk som spør! Den har panoramautsikt over hele byen, og da gjør det ingenting at vi må pusse opp badet og soverommene. Og kjøkkenet helst. Vi er jo så praktiske at ha ha, det er jo ingenting. Skal faktisk ta med en linjal i dag, og måle litt.

      Shit påmmfritt.

      Nytt yndlingssexy-yrke er herved rørlegger. Det hadde vært noe.

      Slett
    2. Kult, panoramautsikt er bra! Enklere å gjøre noe med rommene enn med beliggenheten, tross alt. Jeg skulle gjerne vært megahandy (kunne kanskje blitt det om jeg hadde gidda/hatt tid?). Heldigvis kan man betale for håndtverk.

      Anbefaler forøvrig tommestokk eller målebånd, linjaler er gjerne litt korte :D

      Slett
    3. Se, nå hjelper det allerede å kjenne en arkitekt. :) Tommestokk, okei! Jeg fant to på kottet, og den lille østlendingen ble kanonimponert.

      Slett
  4. Gratulerer med leiligheten!!! Dette blir så BRA😃 Jeg gleder meg i hel til interiørblogging fremover😉

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir dødsbra! Den er ganske fin, om jeg kan si det selv. Med interiørhjelp fra deg (for det er du som skal interiørblogge, ikke sant?) blir det en fest faktisk. :P

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...