onsdag, desember 09, 2015

Helter her

Hei igjen! Det finnes helter på bloggen. Det var en dag vi skulle skrive julekort, Malin, den lille østlendingen og jeg; og da vi googlet for å finne adressene så så vi på wikipedia at oisann, vi skriver julekort til en landslagssvømmer med fire verdensrekorder. OISANN! Oisann, Ingrid, du er jo en helt!

Heia heia du!

Og så sprer du masse glede i kommentarfeltet. Og selv om du har denne sykdommen som gjør at du må drikke kulturmelk i stedet for å spise havregrøt så er du omtrent den rauseste og mest positive personen jeg vet.

Finnes det flere her med merittlister? Jeg kan være god på julekort, men det er bare når jeg skriver dem med Malin og Østis, for da tegner vi og gjør det koselig. Bortsett fra det: Hmm, nei. Jeg skal behandle dere med mye større respekt hvis dere plutselig har verdensrekorder eller andre superkrefter. (Min definisjon av helter her.)

God jul til Ingrid fra oss. Vi har tegnet hverandre. :)
Jeg jobber med å løfte min egen kroppsvekt i benkpress, og bank-bank i bordet; jeg har aldri vært nærmere. Men det er ikke meritter før det faktisk går. 

5 kommentarer:

  1. WOW nå ble jeg overasket. og flau og litt stolt. så gøy. (men jeg har ikke 4 men 22 verdensrekorder ) det føltest flaut å rette på.(snike seg under sofaen)

    hvordan går det med dere? jeg har ikke vært her på en litenstund er i skottland. men nå skal jeg snart hjem herfra for å søvmme og sånt
    før jeg skal til teneriffe med familiyen for juleferieing

    hvordan er deres jul?
    jeg har vært 4 uker uten kulturmelk n som jeg skal droppe melkeproteiner. det går bra men savner det enda.

    ;-)håper dere har stjerneglittrende fin advendt.
    juelkrotet var kjempe pent med tegning og gøy

    SvarSlett
    Svar
    1. Hold opp, er det sant?! Det MÅ du rette på. Og nå skal jeg rette på det selv. DØDSKULT.

      Det går bra her. Begynner å roe seg ned til jul. Her er jul ustress i stedet for stress, og heldigvis for det. Tenk å dra til Tenerife på juleferie, det måtte vært fantastisk. :) Selv er jeg hos mor og far med søster og bror, og så inviterer jeg alle selv til brunsj på første juledag.

      Hvorfor droppe melkeproteiner? Husker jeg helt feil når jeg trodde du skulle gjøre det litt paleo?

      Kjempeklem på deg, helten.

      Slett
  2. DET ER SÅ KULT! Altså med en verdensmester i kommentarfeltet. Og 22 av dem faktisk? SHIT! VELDIG imponert ingrid.

    En og annen kjendis uten verdensrekorder dukker også opp i komentarfeltet innimellom. ;)

    Det er liksom så lite heltepreg over meg. Jeg burde jobbe med pro-bonosaker å redde verden eller någe. Min fanekamp skal være NEI TIL PELSDYROPPDRETT. Jeg burde engasjere meg mer i samfunnet.

    Puss Puss

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis dette er den samme lille østlendingen som jeg skrev julekort med så burde du sove mer, jobbe mindre og stresse mindre. ;)

      Hva med din merittliste da, miss tiny disco dance champion?

      Slett
    2. Kjendiser er også gøy. Altfor gøy! :P

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...