torsdag, desember 17, 2015

Førjulsstria

På instagram er jeg liksom en personal trainer eating oatmeal in tents, men jeg er nok ikke halvparten så mye dét som jeg er en personal trainer eating tuna in the kitchen. Vel vel. Og mens alle på instagram er bare: pepperkakebaking! (Og søte hunder med reinsdyrhorn.) så er jeg bare: juleøl! Neida. Joda. (Hei Malin, velkommen hjem!) Desember altså, slikt å gjøre og slikt å føre. Hvordan er det hos dere? Her er det sånn at jeg fikk låne en stillongs hjem fra julebordet, og satte en helt ny standard for the walk of shame.


Personal trainer drinking juleøl.
For når arbeidsplassen er et treningssenter blir julebordet alltid en suksess.

Dagene løper av gårde, det er dét som er desember. I dag skal jeg teste juleøl med jentene, og i går testet jeg PHAT.

(PHAT er for maksimale økninger i muskelvekst.)
(PHAT FTW. Den røde ringen skal bare vise at alt er supersett. Det er! så! mye!)

I går gikk jeg strandtur med Margaret, mens på søndag gikk jeg skitur med den lille.
Masse god energi på stranden altså.

Masse energi i brunost.

Og hei, lille barsking.
En tur- og teltkompis fylte seksti år på Sandvatn, og vi rakk så vidt å treffe hele selskapet og synge bursdagssangen i snøen. Men for en dag, - for et føre!

Kanonføre!
Og bare kjente folk i fjellet. 


Så når bare julestria er over håper jeg på mange flere turer og gjerne oatmeal in tents.

(Er det dette du vil, bittelille?)
Desember er deilig. En uke igjen, og jeg har rukket alt dette PLUSS, oh yes, juleteater, julekonsert, julegrantenning, juleverksted og hello, en jobb. Hvordan klarer folk alt det de rekker hele tiden?

Ting jeg ikke har rukket: Finne julegaver, vaske gølvet og bake pepperkaker.

11 kommentarer:

  1. hærlig desember.
    telt og grøt er fint men hotel og espresso står høyere på min ønskeliste :-p

    min desember har vært crazy bananas scotland-bergen-scotland-tromsø 48 timer-oslo--> Spania <3 treningsleir blir digg.
    innimellom dette har gfikset gaver,skrevet julekort,bakt julekaker,pynta juletre, hatt julekaffe med venner, vært på sykehuskonroller og trent :-P god jul
    kos deg med Østis
    håper du får lt du ønsker deg. hva feirer du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det står på ønskelisten min også. Macchiato er jeg på nå for tiden. Først fordi jeg syns det høres kult ut, men det ser jo også kjempekult ut! Nei, sorry. Smaker godt, mener jeg.

      Fikk en flysnap fra deg nå. Er du på vei til Spania allerede? Jeg har bare feiret julen med diverse julebord.

      Kjempekos.

      Slett
    2. Og takk! Jeg håper du koser deg også. :*

      Slett
  2. Fortell oss om skotten din Ingrid! Hvordan traff dere hverandre? :) Og hva gir du dama til jul? :) Hvor lenge blir du på treningsleir? Og hvordan feirer DU jul?

    SvarSlett
    Svar
    1. akkurat nå vet jeg ikke om hun er min skotte en ganh :-( har blitt stilt et ultimatum enten henne eller OL. for skla jeg satse på ol kan vi ses bare 2 ganger på 9 månder. så her er det evrdens største dilemma på G, tips taes mot med glede.
      Hva velger man drømmen man har jobbet for hele livet elelr dama man elsker?
      treningsleir i tenneriffe til 28 blir kos.

      Slett
    2. What!? Å nei! For et dilemma, det er det verste jeg har hørt. Jeg kan legge det ut selv og så ser vi om det er andre som har tips, men selv, hvis jeg var deg, ville jeg blitt kjempefrustrert og gjort det slutt mens jeg ropte Du kan ikke be noen om å IKKE dra til OL! H is jeg var henne, derimot, ville jeg sikkert gitt akkurat samme ultimatum selv. Skjønner henne godt egentlig. :-/

      Hva vil du? Hva frister mest?

      Slett
    3. Ja kan du gjøre det?
      Det frister mest å gjøre begge deler men hun protesterer på det. Synest det er så vanskelig, var olympisk svømmer på karneval som barn så er ille akkurat en by drøm. Og har jobbet mot dette siste 4 årene målbevisst.
      Vi har vært sammen snart 1 år og jeg she aldri elsket noen så høyt som henne før.

      Slett
  3. Ha ha til walk of shame - you dirty girl!

    Takk for nydelig skitur jaffal. Fy filler for et turvær vi hadde på søndag. Ka ti blir det turvær igjen?

    :*

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er alltid en slags turvær. Vil du bli med på tur i morgen? 10 grader og kanskje opphold? Far ba meg nettopp med til alle kirkegårdene, og det kan sikkert bli en fin tur det også, men jeg går gjerne en enda finere tur med deg etterpå. :)

      Slett
  4. Jeg vil gjerne bli med på tur! Nårsomhelst. Gjerne i mårå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den så jeg litt for seint! Kan du snart komme tilbake fra østlandet? :)

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...