lørdag, november 16, 2013

Fredag og lørdag

Hei! Har dere hatt en fin lørdag? Her har enda to dager gått i helvetesuken. Uken der jeg har gitt meg selv et egenkomponert kvasihelvete fordi jeg leste en (nokså dårlig btw) bok. Jeg skulle ønske dere hadde blitt med, det hadde gjort uken så mye kulere og jeg hadde følt meg mindre rar. Ho ho til jentetreffet her om dagen, da alle jentene fortalte nytt fra travle jobber og barn og hus og hytter, og alt jeg hadde å bidra med var at Jeg har en slags helvetesuke på gang, for jeg leste i en bok at man burde prøve å ha det ordentlig fælt og teste grensene sine, og sove ekstra lite og sånn. Jess, jeg er fortsatt der.


Men nå er jeg på Fitness Convention!

Der alt går an!

Der de er like knallspreke og kule alle mann.

Og for et morsomt hotell!

Jeg har fortsatt en dag igjen, men helvetesuka har gjort meg syk nå. Jeg hadde så vondt i halsen i natt at jeg var på vei til legevakten da den lille østlendingen ringte legevakten og ble fortalt av en hyggelig mann der at Dere kan godt komme nå, men dere kan like gjerne komme i morgen tidlig, for det er så lang kø uansett.  Sånn er det i Oslo, visstSå det ble ingen legevakt, men det ble mye lek (mhm?) og moro på Fitness Convention. Jeg har tatt smertestillende tabletter og hatt det helt topp. Fitness high! Står nå i hotellresepsjonen i løpetights og boblis, og tenker å legge meg helst med det samma.

Andre som er på convention? Vi har møtt noen i alle fall, veldig hyggelig. God natt, fine dere!

16 kommentarer:

  1. OooOoo vil også på convention XD

    SvarSlett
    Svar
    1. Du hadde likt deg! Gruppetimer og fargerike klær så langt øyet kan se.

      Slett
  2. Det er mulig jeg bare ser begrensninger og er veldig kjedelig, men hverdagen min rommer bare ikke slike stunt som helvetesuke. Hvordan tilpasse et hundeliv til en helvetesuke, f.eks.?

    Nå ser jeg frem til at du skal hvile, frøken C! Det ville vært min helvetesuke! Eller snarere min månelanding.

    Løpejenta.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så sant så sant. Den lille østlendingen er flinkere enn meg i så måte. Nå er hun så hun snart så høy som en totalavholdsøstlending lån bli. "Flink pike, ha ha. Jeg er født flink! Helvetesuke hver uke!" Neste uke blir bra. :-*

      Slett
  3. Hei flinka! Jeg begynte med å tenke at den helvetesuka ville være en veldig god ide. Bryte vaner, bli den beste av seg selv. Men.. For alle flinke piker som allerede lever i helsike, er flinke på jobb, trener hver dag, spiser sunt, ser lite på TV osv.osv.. Hjelper det å stå opp klokken 05 i steden for 05.30, legge seg 22.00 i steden for 22.30, døgne en natt og jobbe hele natten? Kom til den konklusjonen at mitt allerede forstyrrede liv ville få en ytterligere forstyrrelsesboost. Så jeg droppet det..

    I likhet med for løpejenta ville min helvetesuke bestått i total hvile, sjokolade, øl og fest. Spise en godterier med 10 smågodtting på 400 kcal. Men jeg greide ikke det heller... Så endte opp med min vanlige helsikesuke..

    Skulle ønske jeg var som deg som kunne teste ut ting kun av ren nysgjerrighet uten å bli vippet av pinnen av det!

    Savner Oslo, og fjellet og deg og lille østlending så mye nå at jeg får vondt i magen! :-(

    Kjempeklem! <3

    Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære verdens søteste Tina. Kom til Oslo igjen (eller Stavanger!!). Hvor lenge skal du være der ute i provinsen? Det føles kjempelenge allerede.

      Jeg kommer ikke til å teste smågodt jeg heller. vi skulle ha vært på et foredrag nå, som het Den akutte negative effekten av dårlig mat, og dessverre ble det avlyst, men inntil det motsatte er bevist så velger jeg å tro at den akutte effekten er så katastrofal at jeg aldri kommer til å teste.

      Jeg håper vi får se deg snart igjen. Puss!

      Slett
    2. Når jeg leser både det Tina skriver, og det flink-pike-østlendingen sier, er jeg overbevist om at helvetesuker bare trigger enkelte av oss, slik at vi ender som enda mer pedantiske, forstyrrede og flinke. Det er ikke noe galt i være flink, men det kan tippe over.

      Smågodt er ikke farlig eller ødeleggende i små mengder. Mange av de jeg løper med har seigmenn i lomma på langturer, og det fungerer aldeles utmerket!

      Tina: Du vil neppe fortelle hvor du bor på nett, men vit at vi er mange som kan omgås deg. Du kjenner ikke meg, men vi høres ikke så veldig ulike ut! Jeg fikk litt vondt i hjertet av å lese det du skriver. Klemmer til deg<3

      Super-C: Jeg glemte å skrive god bedring!

      Løpejenta.

      Slett
    3. Enig! Det var virkelig en trigger-greie! Men hvis det er sant som jeg har hørt at boken heller anbefaler en hvileuke til de mer enn gjennomsnittlig flinke og aktive, så er det greit. Jeg gleder meg til hvileuken nå.

      Takk! Formen er meget bedre allerede. Jeg har smittet den bittelille, men hun klarer hva som helst, så hun klarer seg nok.

      Puss på deg

      Slett
  4. Hoppsann, jeg tror den forrige kommentaren kan virke både dømmende og blærete, og det er selvsagt ikke hensikten. Jeg er flink pike selv.

    Så: Heder til dere som har hatt helvetesuke og til de i helsike. Husk å puste i hverdagen.

    Løpejenta igjen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingenting dømmende eller blærete! Tina bor i Kristianssund. Det er ganske vanskelig for oss her sørpå i alle fall. Er det lettere fra Trondheim?

      Puss igjen.

      Slett
    2. Å løpejenta! Takk for hyggelig kommentar! Jeg har en åremålsstilling i periferien (Kristiansund altså) - en slik stilling som bare gale jurister flytter huttiheitamellom for å få.. ;-)

      Bor du i Trondheim? Jeg skal til Trondheim hele neste uke altså! Har du tid til en kaffe kanskje...? ;-)

      Slett
    3. Oh djises, nå vil jeg også til Trondheim!! Jeg kan komme til Trondheim jeg også! :D

      Slett
    4. Gjør det!!! :-D Hvileuke i Trondheim!! :-))

      Slett
    5. Ja, jeg bor i Trondheim og har tid til kaffe! Litt planlegging må til, men det fikser vi! Super-C, du har mailadressen min og jeg mistenker deg for å ha Tinas også. Kan du bringe oss sammen?

      Kom nordover, alle sammen! Vi har kjempegod te/kaffe, koselige kaféer og mye vær!

      Nå er nesten alle setningene avsluttet med utropstegn. Da er jeg sannsynligvis litt sliten - da roper jeg høyest.

      Slett
    6. Å, så hyggelig!!! Dette blir stas!!! Mange utropstegn (høye rop) her og!!! Super-C, you bring us together? :-D

      Slett
  5. Det kan jeg! But only if you blog about it - det hadde vært tidenes post!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...