mandag, juli 15, 2013

Game of Thrones

Se, som jeg danser i gresset (som fotballfruen når hun spiller kubb) og viser tommel opp til ingenting (akkurat som Kristine Solhaug) som om helgen var et evig eventyr, når jeg egentlig har hatt en sofahelg med Game of Thrones, for endelig har vi fått den med norsk tekst og da skjønte vi hva som skjedde.Vil helst se på tv hele tiden. Sommeren 2013.

What happens to the iron throne after I kill you? Does it drift away like a kite that's had its string cut? M-hm. Dette er vel den særeste serien etter Lost, men nå skjønner jeg i alle fall hvem som kriger med hvem. The dragon babys are born, I wonder what they eat. Ikke sant? Det er helt topp, jeg liker det bare altfor godt.

Let the games begin.
Tada!
Men en dag syklet jeg og en liten østlending til Kvitsøy. (Where the summers last for decades and the winters lasts a lifetime.) Østlendingen er fortsatt en nybegynner på vestlandet så da har vi et sightseeing-alibi, og sånn har jeg fått de fine bildene.

King's landing.

One day, little eastender, all this will be yours.
Og der spiste vi kyllingfilet og brokkoli.


Just like the great dragons.
Just like Kristine Solhaug!

Just like always. For snart er det dags for Stavanger Open, og når man jobber på et treningssenter så blir det masse snakk om kylling og brokkoli og mageøvelser. Hele dagen lang. Det går i fettprosent og posering her, jeg er den eneste jeg vet som ikke har ferie. Jeg gleder meg mer til Stavanger Open enn jeg gleder meg til Kaizers' avskjedskonsert. 


Just like tiny eastenders. (Ser jeg en mageøvelse på venterommet der?)

Hånden i været alle som skal stille på Stavanger Open. Jeg skal heie som om det var en tronekrig og syv kongedømmer kjempet om evige vintre og drageegg. Juba juba!

15 kommentarer:

  1. Ingen hånd i været her. Har IKKE hevet meg på fitnessbølgen, derimot har jeg hevet meg på sofa(bølgen) :* Suss

    SvarSlett
  2. Den lille Østledningen16 juli, 2013 09:36

    Chassi: Takk for NOK en nydelig minieksedisjon!Jeg føler meg så heldig som har en helt egen liten miniturguide her på vestlandet.

    Jeg synes du bør invitere Fotballhodet på en liten miniekspedisjon, eller jaffal en real omgang KUBB. Også lurer jeg på om du bør be om en treningsdate en fredag med Solhaug. Det er ALTFOR LITE fleksing på denne bloggen.

    Sommerens utfordring: Tur-flekse-bilder i spektakulært landskap.


    Puss och kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho ho ho, du har bare altfor mange gode idéer. Fleksefjellet! Jeg vil veldig gjerne trene med lille Solhaug, men da håper jeg hun er full av selvironi og allslags ironi når jeg tøyser litt med henne, for ellers vet jeg ikke om hun vil.

      Puss puss puss!

      Slett
  3. Åh, vi ser også Game of Thrones! Eller, vi er ferdig med 2 sesonger og venter på sesong 3. Jeg skjønner egentlig ingenting jeg. Men dragene er fine.
    Og der er dere også!!

    Jeg skal ikke stille i Stavanger Open. Og jeg har heller ikke ferie. Så det så. Puss puss

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lille Østlendingen16 juli, 2013 12:07

      Jeg skjønner heller ingenting. Det KAN ha noe med at jeg surfer på pene klær mens jeg ser. Og at jeg drikker veldig mye kaffe (som må tilberedes) underveis. Men dragene var veldig fine altså, men jeg liker disse ULVENE meget bedre. I do not consider myself as a dragon-person, rather a dog-person. Hadde de hatt katter hadde jeg vært SOLGT.

      Jeg synes du bør vurdere Stavanger Open. Alle bør det. Den er jo "open" - og basert på dette crazy body-fitness-hysteriet / bølgen som raser over landet er jeg redd for at alt mulig rart vil stille opp og vise frem spiseforstyrrelsene sine i all sin gru. Jeg hadde heiet på deg Malin. Nydelig er du. Og det er hevet over enhver tvil at du har stor nok biceps til å delta.

      Puss och kram

      Slett
    2. Åh, det burde absolutt vært med katter! Jeg ser for meg noen sorte/grå Sphynxer med gullkroner som kunne klort ut øynene til han forferdelige drittungen Joffrey!!

      Ingen Stavanger Open på meg. Det kan være så åpent det bare vil. Jeg blotter meg heller på andre vis!

      Slett
    3. Den lille Østlendingen16 juli, 2013 13:23

      Agree. Altså hva angår katter.

      Men da er vi enige om å bytte ut Staavanger Open med et løp et sted? :D

      Slett
    4. Jeg liker de rare sexscenene best, håper det er lov å si. Har ikke sesong tre kommet ennå? Vi er på sesong to, og jeg leder med tre episoder.

      Løp, jatakk! Man blir jo litt inspirert av denne jernmannen som iblant oss står.

      Slett
  4. Den lille Østlendingen16 juli, 2013 17:43

    A.M.A.Z.E.B.A.L.L.S! We have a run comin up! Malin skal finne programmet "Fra soffisgris til sprinter" på 8 uker. Også har vi lov å ha matchende outfits!!!! Visstnok sier triathleten blande oss at det viktigste tross alt er å se bra ut mens vi deltar. Vi TRENGER ikke vinne. TANK GOD.

    Jeg vet ærlig talt ikke om det er lov å foretrekke de rare sexscenene. Jeg liker fortsatt ulvene best.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var et nydelig uttrykk! Amazeballs. <3 Og så høres det ut som et nydelig program! Hvor finner hun det, i hodet? Eller er vi på kk.no?

      Hvor mange episoder har du sett nå, lille sofagris?

      Slett
    2. ShapeUp! Jeg finner da ikke sånne ting i hodet mitt.

      Nå skal vi bli løpere alle sammen! Iron(wo)man neste!!

      Slett
    3. Den lille Østlendingen17 juli, 2013 13:16

      Vi skal bli løpere med legger av STÅL. Eller Iron da. Legger av jern. AMAZEBALLS uttrykk finner jeg ikkje akkurat på KK.NO nei. Hipster-bloggere fra Oslo Vest derimot. Med altfor mye fritid og altfor dyre klær.

      Slett
  5. Eneste likheten min med Fotballfrue og Kristine her er tommelen opp for ingen, eller tommel opp for livet da. Håper du har hatt en strålende sommerfeire med Game of Thrones og (forhåpentligvis noe annet enn) kylling og brokkoli. Jeg har nemlig levd på pizza og loff den siste uka, det anbefales å teste ut, kroppen elsket det! :)
    STOR KLEM.

    SvarSlett
    Svar
    1. Og jeg var akkurat inne på facebook og så deg der og tenkte at Djises, you look fab!! Så da løper jeg ut og kjøper loff nuh! Jeg har spist grovbrød og leverpostei hele sommeren - uten at jeg har fått noen faboloustendenser for det om.

      Lots of love! Du gjør dagen bra. <3

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...