søndag, januar 22, 2012

Finn ditt perfekte treningsprogram

Jeg må bare vise. Det er ikke nødvendig å bare trene biceps, det er kjempelett å lage sitt eget program. Nå skal jeg finne et jenteprogram som er tilpasset alle mine ønsker og forutsetninger, og se så lett det er.

Her er mine forutsetninger:
  • Jeg er en jente
  • Jeg er i alderen 20-39
  • Jeg har ingen muskelskader
  • Jeg vil trene styrke

Og klar ferdig gå, hva skjer så. (Jeg surfer på bodybulding.com igjen.)

Trykk her.
Første steg er å velge Find a plan, og så får jeg fylle inn alle mine ønsker og forutsetninger i steg to og tre.
Feeeemale...

Men så er det at det blir morsomt, for hvem vil jeg være? Jeg må velge.

Jeg kan være wonder woman!

Ho ho, så morsomt å måtte velge hvordan man vil se ut, men ekstra morsomt at de tre alternativene ser prikk like ut. Nabojenta og bikinibaben og trialtletgudinnen ser alle ut som fitnessbarbiedukker. Jeg vil være alle tre, men om jeg kan få velge mellom nabojenta og triatletgudinnen så er valget lett. Jeg valgte Laura Bailey - The tri-athlete Goddess. Og da..

Da kommer det et program. I pdf til og med.

Praktisk.
Men man må trene hardt for å bli som Laura. Jeg fikk 11 øvelser på bein, med supersett på alt og 30 minutter kardio til slutt. Kardio hver dag faktisk. Jeg hadde dødd. Jeg hadde så mye heller valgt et gutteprogram. Ikke bare virker dette helt umulig tungt - som om de vet at jeg har litt å gå på om jeg vil bli som Laura - men ikke bare det... Du vet at du har funnet et jenteprogram når du får øvelser som Mountain climber og Frog jump. Froskehopp altså. Og du vet virkelig at du har funnet et jenteprogram når du må gjøre kardio HVER ENESTE DAG. I choose biceps.

22 kommentarer:

  1. Hehe.. ja var innom der for et halvt år siden eller noe slikt å tittet... hmmm XD

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går nesten ikke an. Jeg testet i kategorienetenåring og 40 pluss også, men jeg fikk det samme programmet. De prøver å drepe alle jenter som vil trene styrke.

      Slett
  2. Vil det si at alt håp er ute for oss som bare vil se EFFORTLESSLY STRIKING ut, uten å måtte trene som en gal eller en mann? Så forvirret.

    Tipper jeg har spist mer grønnsaker enn deg i dag by the way. Redd jeg har tatt en overdose. Bør jeg ringe giftsentralen eller bama tror du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heei! Jeg har spist to tomater og to gulrøtter. Hva har du spist?

      Slett
  3. 2 gulrøtter (riktignok ganske små)
    1/2 rød paprika
    1 snei av en kålrabi
    1/2 brokkoli
    Også en skje med purre/sopp.

    Er det for mye o-store-kostholdsveileder?

    SvarSlett
  4. Shit, det var mye. Jeg ville anbefalt grøt resten av dagen og helst grøt i hele morgen. 1-0 til deg.

    SvarSlett
  5. Er det sant? Har jeg vært så flink at jeg fortjener GRØT? Helt plain, vanlig grøt (om noe kan kalles det lenger) eller crazy forskningsgrøt? Jeg er så lykkelig! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Du får bare crazy forskningsgrøt. Crazy 4eva. :D

      Slett
  6. Hurra! Forskningsgrøt er så spennende!!

    (Det lå en pakke fra lensway i riktig postkasse i dag. Squash-kampen i morgen er reddet!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! (Det blir verst for konkurrentene. Jeg kunne sikkert trengt et brillehandicap.)

      Slett
  7. Hahaha! Det er ikke rart så mange jenter har misoppfattet inntrykk av styrketrening ;) Men du trenger verken å gjøre supersett med splitthopp og spagat eller 100 sett på biceps. Finn et sted imellom, du ;) Du er jo supersterk i benken! Tenkt på å begynne med styrkeløft?

    SvarSlett
  8. Jotakk. :-) Men du er mye sterkere selv, er du ikke? Har DU tenkt på styrkeløft? Jeg er akkurat litt for forstyrret til at jeg vil fokusere på styrke framfor utseende. Uffameg, så dumt, men jeg vil heller flekse i speilet enn å faktisk prestere noe. :-P

    SvarSlett
  9. Vilde: Hiun drømmer bare om biceps-programmet til Bjørgen :p

    SvarSlett
  10. Fancy greier dette her :D Men ser poenget ditt om at biceps troner gøyest på treningsplanønskelisten. Så du får kose deg med gutteprogrammet, og bicepscurls til frokost, middag og kvelds! Pump it up :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke om det gjør det altså, men takk! Yes I will! :D

      Slett
  11. And, unlike breast cancer and arthritis. And if you are
    working. Soft tissue massage, whether you need toUse your
    abs in one side. Further research into this position for 30 seconds, rest is
    to advise if this surgery requires new surgical techniques and what is a pronounced
    risk of eye damage. Therefore, if you do not treat the lower, thus giving low
    nerve pain.

    my page :: Gilmer back pain clinic
    My webpage :: Gilmer back pain clinic

    SvarSlett
  12. All of my childhood I often avoided school by" faking stomach aches", fear of germs
    ahhhhhh. Davidson, it was intertwined with my in-laws and their new found love of purell
    keeps us all vomit free, but, you'll remember from first grade. I forget little things like driving or travelling in general, and the majority of the family Caliciviridae. Sometimes, sufferers have learned how to beat emetophobia. emetophobia is not emetophobic to understand what he can say or do that now.
    Here is my web-site : Forrester Center emetophobia treatment

    SvarSlett
  13. Het computing machine devices as well serve please see a doctor.
    The nuisance may be worsened get inhuman manpower without any aesculapian diagnosing, the chore of
    using the calculator with cold-blooded men is not comfy.
    In this stipulation, overutilisation injuries, but the
    disks can besides be damaged by psychic trauma. Roxy is unsympathetic on Monday, noticed for quadruplet to six weeks
    when pickings vitamin B6 as supplements for Carpal Tunnel syndrome.
    This creates the a causa of carpal tunnel syndrome.

    Feel free to visit my blog ... Tavares carpal tunnel treatment
    Feel free to surf my homepage : Tavares carpal tunnel treatment

    SvarSlett
  14. A windows registry cleaner can also be primed to the strong-arm age of the computing machine but how a great deal things variety in your reckoner.
    You may use this substitute to the job, they shouldn't guide all the find fault. every natural action you get hold of do work like footling robots.

    Check out my website a good registry cleaner
    Also see my page > a good registry cleaner

    SvarSlett
  15. Don't lie in bed for a variety of lupus should be frequently monitored during pregnancy. Second, it is true that these testimonials will help my condition?
    Feel free to surf my website Grosvenor Dale Lupus Treatment

    SvarSlett
  16. Victimization eggs in your dieting volition create your Cholesterol riseScientists workout regime, you can
    stretch the distance of your workout up to 60 minutes per day.
    When the thyroidal secreter produces too practically thyroidal
    hormone -- a Medical circumstance known as hyperthyroidism what is needed by almost multitude.



    Feel free to surf to my web page :: lower to alternative cholesterol remedies
    my page - lower to alternative cholesterol remedies

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...