søndag, april 10, 2011

De fins faktisk

Jeg har så vidt vært innom Oslo for å vaske klærne mine og finne nye sko siden de gamle ble gått i stykker i Rondane og nå går bussen til Jotunheimen om et par timer. Jeg har ikke sovet på tre døgn. Jeg blør neseblod og har tatt av et par kilo (pullups mye lettere nå) men jeg er snart tilbake på fjellet og der blir allting bra. Hva slags merkelig syndrom er vel det. Jeg syns jeg har brukt tiden godt i alle fall! Bloggemenneskene fins faktisk i virkeligheten og jeg er uendelig glad for å få treffe dem innimellom. Kan snakke om mat og trening og andre blogger! Jess. :)


Først racerdate med Silje Mariela og de sterke jentene på Sandviksgymmen. Jeg måtte gjøre dynamisk oppvarming med et avløpsrør for jeg tror Silje trodde at jeg hadde gjort det før, men jeg hadde ikke det så det var pokker så vondt, og alt jeg ville var å hilse på og få en klem! Lurte meg unna frontbøy bare fordi de var så sterke. Takk for seg og kos deg så masse i USA, Siljevennen!


Så full fart ut til hun som bor i en hytte og nå har jeg fått se hytten til og med! Den ser ut akkurat som hytten på Heng! Jeg skulle også gjerne bodd i en hytte.


Mye finere enn hytten på Heng egentlig.

Fra hytten til Elixia på Kolbotn der Marit jobber og holy malony så tok vi en kroppsanalyse!


Analysen mente at jeg hadde krympet og mistet muskler i overkroppen siden sist. Fettprosent nå er 14,5 mot 13,3 på forrige test, og siden jeg veide 57,1 etter en dag med mat og drikke så antar jeg at morgenvekt (tenk å si sånn, ikke les dette..) er cirkus 56 mot cirkus 58 før jeg dro til fjells. Det er det er det som er effekten av høykarbo og utholdenhetstrening og dette sier jeg bare fordi det er spennende å se hvordan kroppen reagerer på sitt nye liv, på brødskiver i tusentall og mange timer på ski. Men altså. Jeg er tilbake til proteiner og peanøttsmør så snart jeg kommer hjem, og jeg gleder meg til det.


Åh, Oslo er så bra og solen skinner og folk er fantastiske. Sterke Hilde og fineste Pinglo-Kristin og beste Kanela og Marit i parken.. med kaffe og hver våre sære lunsjvaner, det er så gøy! Jeg har vært strikt og streng på en yoghurt- og appelsindiett disse dagene fordi det er det jeg savner mest på fjellet (Jeg har spist liter på liter med yoghurt og kakao!) men hadde det ikke vært for det så ble jeg nesten rørt over å se at Kanela kjøpte en pakke skinke og en farris. Da er det ikke bare meg! "Og se, Kanela, jeg har kanel i kaffen!" Mhm. Jeg hoppet opp og ned av bare glede.

Cottage cheese med en tunfiskboks er også en ny hit. Alt annet enn brød nå.

Det er ganske tidkrevende å skrive på pad og jeg må pakke ferdig. Hvis alt går som det skal så vil mor få en melding om ikke så veldig lenge som sier "Jeg rakk bussen, hurra! Håper dere har det bra!", for klokken er tre om natten og jeg skal snart lose fremmede mennesker gjennom Jotunheimen.

God natt!

BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Blir sliten bare av å lese.. fortsatt GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Kos deg masse i Jotunheimen! :D Kos å se deg igjen!

    SvarSlett
  3. Ville bare si godtur ned og det samme opp igjen, og har du vært i Oslo, uten å si ifra???
    - kan det være sant??

    SvarSlett
  4. Snakk om å ha det travelt! Hvordan går det med fremgangen chins'ene? Mine har blitt mye bedre, nå klarer jeg faktisk kroppsvekt (wuhuu)! Hva en fin tur opp på fjellet igjen :)

    SvarSlett
  5. Jeg ser nå at den kvisen jeg våknet opp med midt i pannen søndag morgen faktisk skyltes inntak av pizza og vin lørdag kveld ;)..

    takk for en hyggelig ettermiddag i Oslos gater, parker og kaffeshapper. Håper du koser deg på fjellet.. men du var brun nok, så ikke gidd å bli enda freshere :P

    SvarSlett
  6. Hallo! Det var ikke travelt i Oslo altså, det var mest fint og kanskje bare travelt da jeg skrev dette her. Nå er jeg i Oslo igjen, (det er 17 grader her!!) og Ingalill, du burde sjekke mobilen din. :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...