søndag, november 28, 2010

Partyhelg

Julebord betyr typisk julemat, og typisk julemat er pinnekjøtt. Jeg spiste ingenting i det hele tatt, kanskje litt teit, men pinnekjøtt har jeg aldri vært så glad i og nå vet jeg alt for mye om mat til å spise bare salte bein med fett når jeg ikke syns det smaker godt. Så derfor. Selv om det kan virke litt teit. Men det er litt kjipt at den kjipeste maten vi vet om skal komme fram til den flotteste høytiden med aller mest tid til å lage og spise mat. Det skulle vært ryper eller noe vilt og flott, men i stedet er det tunge, jur og sylte (allslags rart på vårt familiejulefrokostbord i alle fall) og det vel være gammel krisemat?

Ellers prøver jeg å anonymisere bloggeriet bittelitt, for noen ganger, som på quizzen i barnehagens julebord når vi skal gjette "Hvem er dette" til et bilde av Petter Northug og barnehagetantene sier Ja, han liker jo du, hehe, og jeg sier Åja, har jeg sagt det, hehe, og de sier Nei, hehe, det kom liksom bare fram, så blir jeg skikkelig flau. Nå har jeg fjernet facebooklenkene og alle fulle navn.

Se her da. Proteinpulver byttes ut med bobler men treningsjakken fungerer liksom like bra.

Nei. Okei.

Jeg fester alt for lite for tiden så nå har jeg blitt en av dem som prøver å ta igjen alt det tapte innimellom. Yay. Akkurat som barnehagetantene og småbarnsforeldrene! Da jeg skulle oppsummere bursdagsfesten i familiemiddagen, og fortalte at det ble litt fyll og noen knuste glass, og hello, for en gjeng.. så sier søster Helloooo, det var du som knuste alle glassene!

Woho! Det er like greit. Takk for en nydelig helg og nydelige gaver! I feel lucky. :)

6 kommentarer:

  1. Supert, da kan vi drikke vin, istedet for kakespising.

    Et glass til meg og en spiseskje til deg :-=

    SvarSlett
  2. OMG!! Og jeg ler høyt i sofaen.

    Okei, okei! Jeg gleder meg som til julaften. <3

    SvarSlett
  3. Så fiiiiiin du er! :) Pen kvinne kveld... ;) (ALtså, ikke at du ikke er pen ellers, men EKSTRA pen denne kvelden:) )

    SvarSlett
  4. Smask, smask, smasksmasksmask!!! <3

    SvarSlett
  5. Liker denne bloggen, spesielt fordi det er lov å ta seg en fest og likevel se ut som du gjør :-)

    Skål:-)

    SvarSlett
  6. For en koselig hilsen! Tusen takk!

    Nå skal jeg prøve å spare meg helt til julebordet med Toppform. Det er ingen som vet å feste som dem som jobber i treningsbransjen, så det er en kveld jeg ser fram til. :)

    Ha en super søndags!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...