mandag, november 22, 2010

Bergans baby!

Berganskatalogen er ute og årets beste bursdagspresang for min del ble en ny kasse (juhuu!) med klær. Bobliser, jakker, bukser, votter, luer.. O, lykke! Single og spiseforstyrrede (jeg skal slutte å tøyse med det) studenter på 30 må ha lov til å skryte over materielle gleder. Vi har fått tilsendt bildene fra kite-fotoshoot i påsken, det er disse, og snart er det dags for ny ekspedisjon med enda nyere klær. Jeg - gleder - meg. Barnehageassistenter i utebarnehager kan bruke sånne klær hver bidige dag, så dette er helt genialt.

Bergans 2011 altså. Masse freshe farger.

Her er freshe Marcusmann.

Oscar.

Tarjei.

Martin.

Og kitemeister Tor-Erik.

Og fineste Guro som er sammen med Tarjei.

Jeg vet ikke hva jeg gjør her selv. Jeg har turkise øyne som matcher jakkene.

Good times! Tank u, Bergans!

Klærne skal få vise seg fram allerede på nyttårstur til Rondane, og det er fortsatt mulig å melde seg på. Nyttårs på fjellet er magisk.

4 kommentarer:

  1. finefinefine klær! gleder meg til jeg er ferdig med studiene og kan bruke NAV-pengene på Bergans...

    SvarSlett
  2. Det må du! Nei.. var det så lurt? Men finefine er de. :)

    SvarSlett
  3. Sukk sukk !!! *sjaluuuuuuuuuuuu*

    SvarSlett
  4. Det må du ikke være! Det er mye viktigere å være verdens søteste og mest skravlete person enn å få noen klær i posten.

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...