lørdag, oktober 09, 2010

Jeg har en biologisk alder på 14 år. Woho?


Tenk å bli invitert til frokost med felles måling av fettprosenten! Så heldige vi er som er ansatt på Toppform, det er klart maten smaker like godt for det!

Hah. Nei.

Jeg turte ikke spise så mye som en smule faktisk, men jeg fikk laget en deilig niste og spiste etterpå.

Og Tanita-testen, hva kan man si om den?

Det eneste som er verdt å nevne fra resultatene, fordi de ble helt annerledes fra Inbody-analysen og dessverre ikke like kule, er at jeg har en biologisk alder på 14 år. Og da tenker jeg "Yay", mens jeg tviler veldig på troverdigheten til Tanita. Men...

Jeg er fjorten ååå-håår!

Det er fortsatt kongevær i Stavanger i alle fall, og jeg har kjørt altfor fort til stranden i en åpen porsche og hylt som bare en fjortenåring kan hyle. Woho. :D

De øvrige resultatene kan jeg skrive med bitteliten skrift: Jeg fikk bukfett på 1, der 1 er minimum og maks er 12. Nuvel. Det som satte meg ut var aller mest at hadde rundet et nytt titall på vekten, men må ikke tenke på det, må huske at det finnes viktigere ting i livet. Prøver hardt på det. Heldigvis har vi Humorfestival i byen og jeg skal se Jonnas fargerike faenskap i kveld.

God helg, god helg!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk bra fotograf :)

    SvarSlett
  2. Meget dyktig! Anbefales! Jeg sendte ham en mail nå tror jeg.

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...