lørdag, oktober 23, 2010

Edit

Sånn skulle det egentlig være.

Tusen takk, frøken anonym, som puttet galskapen i sin rette bås; Jeg er en kostholds- og treningsnerd. Så plis glem alt om ortoreksien, jeg smørte uansett tjukt på. Det ligger fremdeles 6 epler på kjøkkenbenken og det takler jeg superfint.

Nerdene vinner alltid til slutt.

Det har også vært en strålende lørdag! Diskospinningmaraton på SiS og åpen dag på Toppform, og snart er det fest! Solen skinner, life is good, og det er deilig å ikke være spiseforstyrret lenger.

Jeg lover: Neste gang jeg vil komme ut av et skap skal jeg komme på et mye kulere skap eller holde det for meg selv.

Håper alle har en super helg! <3

4 kommentarer:

  1. U r welcome! Og husk: Nerds United!!
    Klem, N. aka frøken anonym;-)

    SvarSlett
  2. U make my day! Skulle gitt deg en KJEMPEKLEM nå!! :D

    SvarSlett
  3. Jeg må bare titte innom og si at jeg humrer og ler av innleggene dine. Du skriver så morsomt! Jeg lo litt av innlegget om ortoreksi også - for det var så herlig velskrevet!

    SvarSlett
  4. Takk! Så koselig!! Klem til deg! :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...