fredag, september 17, 2010

Vaniljeogpære

Jeg får sms-meldinger fra Gymgrossisten visst:
Hallo, har du lyst på Vaniljeogpære-prottis til en billig penge?
Det har jeg. Det beste med Gymgrossisten er at alt er fraktfritt så man kan bestille STORE pakker. Pulveret her pleier å smake godt også, så da var det anbefalt. Nå bestilte jeg 4 kg sjokolade og 1 kg bringebær i tillegg til vaniljeogpære, så da fikk jeg med en gratis t-skjorte, og fordi det er andre gangen jeg bestiller insisterte de på å sende med ENDA en t-skjorte i tillegg til flere smaksprøver som man får når totalsummen blir over 500 kroner. Ingenting er som en god deal.

Jeg sliter seriøst med å konsentrere meg med studiene, jeg har eksamen på torsdag og surfer som aldri før! Hjeeeelp. Hvordan gjorde vi dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...