onsdag, juli 07, 2010

Minnebok

Øyefarge: Blå
Hårfarge:
Blond
Favorittmat:
Havregrøt med kakao, peanøttsmør og proteinpulver.
Jeg vil ha egget mitt slik på morgenen:
Det måtte blitt oppi havregrøten.
Interesser/hobbyer:
Trening, bøker, venner og vannpipe.


Favorittfarge: Blå.
Mitt høyeste ønske: Å kunne reise rundt og drive dank 4eva.
Når jeg blir voksen vil jeg bli: Lærer.

Favoritt TV-program/-serie: Paradise Hotel og søppeltv for øvrig.
Favoritt-reisemål: Asia-fantasia eller New York.
Jeg har det best når: Jeg skrattler med venner eller kjenner peace-in-mind på fjellet.


Favorittfag på skolen var: Skole var generelt gøy, men spansk var aller gøyest.

Jeg går helst kledd i: Joggis og treningstøy.
Favorittdrikke: Kullsyrevann med tropisk Fun Light. Wee!
Mitt motto er: Det finnes så mye som er kult.
Favorittdyr: Bittesmå kattunger.

Favorittfilm: Jeg blir rastløs av filmer og ville heller sett 10 episoder av Paradise Hotel, men Kill Bill var bra.
Jeg leser helst: Tjukke historiske bøker eller (egentlig) enkle jentebøker.
Jeg må danse når jeg hører: Fatboyslim for eksempel.
Jeg blir «starstruck» når jeg møter: Kjendiser.

Hvis huset mitt brenner, redder jeg: Bare meg selv. That's Simple living.
Da jeg var liten ville jeg gifte meg med: Tom Cruise og Leonardo DiCaprio.
Det verste jeg vet er å: Vaske gulv. Så det har jeg gjort én gang i mitt liv.
Meg med 3 ord: Positiv, rastløs og utålmodig.

Tre ord på snei. Hvis du møter en ku på din vei, så dra den i halen og hils den fra meg.

2 kommentarer:

  1. Noen blomster små må du av meg få. Fordi du er så grei og aldri sur og lei. Hei på deg fra meg!!


    (0)------

    *^^**-------

    XxxxD------



    Vel, det var jo et forsøk på noen blomster,liggende på en måte....:S

    SvarSlett
  2. Ååå!!

    Med hodet på skakke var det de flotteste blomstene jeg har fått på lenge!!!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...