fredag, juni 25, 2010

Freestyle i tall

Fullt fokus på bryst og rygg for tiden, men jeg må legge inn en feilmargin på disse tallene for jeg trener så sjelden freestyle at jeg sliter med å huske hvilke vekter jeg bruker. Oppvarmingen var bodyattack, hopphopptjohei, i 15 effektive minutter. Jeg kunne inkludert sykkelturen til Toppform, og til byen etterpå, for det er omtrent 2 mil, men jeg tar det i et rolig tempo og ser det som en daglig dose friluft.

  • Sittende roing: 40 kg - 8 reps, 45 kg - 8 reps *4
  • Chins med assistanse: 7,5 kg - 7 reps, 15 kg - 10 reps * 3 (eller.. sikkert ikke mer enn 8-9 reps på de siste settene)
  • Nedtrekk: 45 kg - 8 reps, 50 kg - 8 reps, 45 kg - 8 reps *2
  • Skråpress: 10 kg - 12 reps, 12,5 kg - 10 reps *3
  • Flies i skråbenk: 7,5 kg - 8 reps * 4
  • Sidehev: 5 kg 10 reps * 3
  • Skulderpress med manualer: 7,5 kg - 10 reps *3 (for jeg har vondt i skuldrene og passer meg for betennelse.)

I dag blir det min egen bodypump og to sykkelmil og der er ingen logging nødvendig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...