lørdag, februar 27, 2010

Proteinpatruljen

Én liten boks kom marsjerende
bortover kjøkkenbenkens kjøøøkenrot
syntes at han var sjarmeeerende
Så han ville ha med seg en liten venn.

To små bokser kom marsjerende
bortover kjøkkenbenkens kjøøøkkenrot
syntes at de var sjarmeeerende
Så de ville ha med seg en liten venn.

Tre små bokser kom marsjerende
bortover kjøkkenbenkens kjøøøkkenrot
syntes at de var sjarmeeerende
Så de ville ha med seg en liten venn...

Fra venstre: Den beryktede JordbærLitago-5-kilosdunken, Café Brasil, Pistasj, Hasselnøtt, Kokos, og Banan-og-kirsebær. Ikke til stede da bildet ble tatt: French Vanilla.

Alle er resergode (jahvelja, særlig den med jordbærlitago) og selges på Nordic Power. Premium Pro, som jeg har blitt så glad i, finnes i 13 forskjellige smaker og er et designprotein. Det betyr at det er en blanding av whey, egg og kaseinproteiner, der whey vil tas opp først og så egg og så kaseinet etter lenge. Kasein legger seg som en geleklump i magen (har jeg lest et sted) for å kunne fordøyes langsomt når du har lagt deg. Legge seg ja. God natt og god helg.

11 kommentarer:

  1. Wohoo!! Utrolig som proteinfamilien har forgreinet seg hos deg!
    Sa du jordbærprotissen var god???!
    ÆÆÆ!! :S
    Da fristet det heller med den der cafe` brasilen...da jeg er veldig glad i kaffe- så den holder jeg en knapp på...Men dette var designer versjonen.Finnes det andre kaffe-smak-prottispulver?

    SvarSlett
  2. Jeg sitter fremdeles på 2 bokser Max Factor sjokkis - de gjeiper fra toppen av kjøleskapet.

    SvarSlett
  3. Ingalill, det heter ikke Max Factor! Haha, vet ikke om du kødder engang! Må jeg hjelpe deg med disse stakkars boksene? Send over! :)

    Hello sporty! Du ser ganske så sporty ut! Designerdop er helt okei, men hvis du heller vil ha whey er denne meget populær: http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=556152. Har ikke prøvd den selv.

    SvarSlett
  4. Jeg kan godt sende de over - kanskje lurt å tømme dem over i en pose slik at ikke portoen tar over.

    SvarSlett
  5. (haha) - notert - og adressen kan nå slettes - vil ikke at du skal hjemsøkes av nettstalkere - slike har jeg nettopp lest om - ser du.

    Jeg heller det over plastikkposer så tar det mindre plass - men bare for å ha sagt det så smaker det pyton.

    SvarSlett
  6. Den er herved slettet. Jeg er jo veldig opptatt av å være anonym..

    Bombesikker på at pulveret blir en vinner jaffal! Namnam, jeg ser for meg havregrøt med kakao og sjokoladeprotein og banan på toppen. Kanskje med peanøttsmør. Gaah.

    SvarSlett
  7. hehe til anonymitet.

    - men jeg var å så på boksene mine og det står exp.dato august 09 - når jeg kjøpte dem sa de på myrevolution at erteprotein varer evig - og at jeg ikke skulle bry meg om datoen - det var i sommer - men jeg vil jo ikke forgifte deg :-)

    - what say you - deal off/on?

    SvarSlett
  8. Det gjør du ikke, og jeg er svært lite vanskelig på datomerking. Deal ON!

    SvarSlett
  9. Fin blogg her også, faktisk! Følge med, følge med.

    SvarSlett
  10. Takk for tipset. Jeg har oboy uten sukker. Det skal testes :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...