søndag, februar 21, 2010

Bitteliten vinterferie

Det var mest familier som dro til årlig forsinket firmajulebord i snøen, men jeg sier heller aldri nei til gratis skikjøring og høyfjellshotell. Det gikk i matsøl og høyt støynivå hver kveld fram til åtte, og Knausgård nummer 3 fra sengen etter det. Nå har jeg lest ut boken, liker fortsatt Knausgård, og gleder meg glugg ihjel til mammutsalget i morgen.

Til uken skal jeg ha ekstratimer for Easylife, som er et slankeprogram vi kjører på Toppform der deltakerne får både veiledning og trening og kosthold. Disse timene er som en syforening (en helt vanlig assosiasjon for hyggelig lag i Stavanger) med bare gode vibber, fordi deltakerne, som burde vært utsultet etter en kur på bare pulver, er så uendelig positive og pratsomme.

Treningen denne uken blir nok en gang mye bodypump med ellipsemaskin som oppvarming. Det har blitt vanskeligere å spasere til jobben nå fordi mine gode naboer har dratt langt vekk og etterlatt bilen til fri disposisjon. Ååå, vik fra meg, bilen! Fordel med å ha bil i en liten periode er at arbeidskollegaene får sett meg i vanlige klær i stedet for overlevelsesdrakt og luesveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...