fredag, januar 08, 2010

Analyze this

Sykeste drømmen i natt! Jeg drømte at jeg skulle få operert inn en ny fortann, som jeg jo snart skal. Tannlegen ville helst operere med lokalbedøvelse og et headset med musikk for at jeg ikke skulle høre noe når de boret skruen opp i kjevebeinet. Uff! Dette likte jeg så lite at jeg klarte å krangle meg til å få jobben gjort på sykehuset, for at jeg der skulle få full narkose i stedet for musikk på øret. Tannlegen var tydelig skeptisk men godtok avgjørelsen min.

Så. Jeg legges inn på sykehuset, får narkose, og får jobben gjort. Jeg skal endelig se meg i speilet med en ny fortann når jeg ser.. at.. de har festet fortannen med en rosin!!! En stor svart rosin er festet oppi tannen! Jeg vil aldri kunne smile igjen og for alltid være singel. Grøss og gru for et mareritt!

Hvordan pokker skal man tolke dette?

9 kommentarer:

  1. Er det tanna eller det å ende som evig singel som er det verste i marerittet?

    SvarSlett
  2. Hei Bennyvenn!

    Tannen er jo viktigst. Alt vel med dere? Planer for helgen?

    SvarSlett
  3. Her går alt bra, enn med deg da? Skal vel bli kjekt med ny tann, selv om du grur deg til "operasjonen"?

    Helgen blir rolig, Anita skal ut neste helg og muligens må vi en tur til Haua på søndag! Eldestejenta har konfirmasjonsmøtehelg denne helga og Anita skal sitte vakt fra 23 - 01 natt til søndag, slik at ingen av oss kan gå ut den dagen i allefall.

    klem
    Benny

    SvarSlett
  4. Kanskje best å holde seg unna narkosen.

    SvarSlett
  5. Du har spist for mye nøtter og rosiner i det siste

    SvarSlett
  6. Ho ho! Tydeligvis engster du deg for kommende operasjon! :P Var inne på ei drømmetydnings side-Kansje du finner ut hva drømmen din betyr?
    Her er linken:
    http://www.droemmetydning.com/symboler.htm

    Ps: Hva sjedde egentlig- fikk du en på tygga??

    SvarSlett
  7. Lykke til, Charlotte. Det går fint! Du gruer deg,men det går så fort, så smiler du og alt er bra. Håper snart å se deg i nerlivegen!!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  8. Takk for fine kommentarer! Drømmetydesiden løste gåten:

    Drømmer du om rosiner vil du få det bra, men spiser du dem må du begynne å bruke mindre penger.

    Jeg spiste den ikke!

    Tannen måtte fjernes da den ble betent. Det er derfor jeg går tre måneder uten fortann, for å sikre at betennelsen er borte.

    SvarSlett
  9. ....Hahaha. For en drøm!

    SV: Gidder å trene hvor somhelst jeg egentlig :P kommer og banker på døra med hoppetau og treningsstrikk hvis jeg er i stavanger en gang :P

    Er ikke så vanskelig å motivere seg selv egentlig. Fordi det handler ikke om å gidde å trene, eller kansje trene. Det handler om å gjøre noe som SKAL gjøres, så da kan jeg like godt bare komme i gang og ha god samvittighet resten av dagen :)

    En olympisk vektstang er en sånn stand som vektene går på som er mye tyngre og mer soild enn de vi har. Sånne som de tyngste på studioet, veier 20kg hver, de jeg har veier 7. Da kan du løfte tyngre, de tåler mer. Rawr :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...