torsdag, desember 10, 2009

Walking like an Egyptian




Livet i Luxor er ganske behagelig! I morgen seiler jeg ned Nilen i en Felucca, som er en liten seilbaat, for flere pyramider og late dager i Aswan. Derfra blir det nytt fly til Maya og Sharm og islamsk nyttaarsfeiring 18. desember. Ma'ya betyr vann paa arabisk, jeg har blitt saa flink aa snakke med de innfoedte!!



I tillegg til disse late dagene har jeg lagt meg til uvaner som shisharoeyking og store feite maaltider, saa jeg haaper dere spiser godt i julestria hjemme ogsaa (spis ribbe!). Som en ekstra forholdsregel vil jeg fortsette aa legge ut bilder av meg selv for aa vaere sikker paa at dere kjenner meg igjen naar jeg kommer hjem som en tjukk araber. Klems!!

5 kommentarer:

  1. Hei -Chassi! Takk for festlige glimt fra Egypt. Vi nesten misunner deg som får oppleve dette. Men vi har vel hatt vår tid!? Kos deg sjikkelig - og slapp av. Vi venter på jula, men fest-måltida er i full gang. Kalt ute, men hææærlig inne, Hj.hilsen oss to i nerliv.

    SvarSlett
  2. Veldig misunnelig her vi sitter og nijobber, og synes det høres utrulig kult med båttur på Nilen!(bare pass deg for mord)

    SvarSlett
  3. Mord? hmm - skulle egentlig skrive en kommentar om hvor misunnelig jeg var - men nå ble jeg litt i tvil.

    Fortsatt god jul!!

    SvarSlett
  4. Skjer det ikkje alltid eit mord på båtcruise nedover Nilen? Dersom det dukker opp ein korpulent mann med snurrebart får du i hvertfall være litt på vakt!

    SvarSlett
  5. Takk for hilsener og gode tips!!! Goey!

    Naa er det snart din tur, Imy. Haaper dere koser dere maks i Sri Lanka!!!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...