mandag, desember 14, 2009

Ny dag, nye templer

Hei dere der hjemme! Er alt vel i julestria? Alt er vel her, men planene endres hele tiden. Jeg tok tog til Aswan for aa seile opp Nilen i liten baat. Skulle liksom sove paa dekk og tisse over rekka. Men altsaa. Disse araberne er saa slitsomme at jeg snart blir rasist. Jeg skal ikke stemme FrP, men jeg kaster den der Ikke mobb kameraten min-buttonen. Og jeg endrer reisen min avhengig av hvor slitsomme araberne er. Hvis de er saa slitsomme at jeg maa loepe fra lange fingre og ekle kommentarer saa drar jeg videre. Saa enkelt er det. Aswan var saann sett ikke et blivende sted. Jeg roemte til et cruiseskip og opplevde Nilen fra soldekket.

Hver dag er nye templer. Paa cruisebaaten ble vi vekket klokken seks (fem norsk tid) for aa rekke templer foer frokost. Naa synes jeg alle er like og sier meg fornoyd for denne gang.

Dynamittkaffi er deilig, men sjekk fluene her. Aiai, de spiser meg opp.

Og saa har vi den deilige egyptiske mintteen. Nam nam.

Dette er en felucca, en type seilbaat som jeg hadde seilt opp Nilen med hvis det ikke hadde vaert saa vanskelig aa finne kapteiner uten baktanker.

Hello! Nice ass!
Hello. I'll find another boat.

Hello! Looking for love and sexy time?
Hello. No, just looking for felucca.

Hello sexy! You walk like and Egyptian.
Hello. I know.

Om en time sitter jeg paa bussen til Suez og derfra busser jeg videre til Sharm. Puh! Langt! Det fantes ikke ledige flybilletter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...