fredag, desember 25, 2009

Det BLE jul paa kamelen


Jeg sang julesanger for aa komme i stemning men jeg tror ikke Maya hoerte det, hun red saa fort paa sin kamel at hun har serioest faatt blemmer bak. Kamelen hennes drev ogsaa og fyrte baesj mot min kamel. Den var full av skitne juletriks.

Det BLE ogsaa bananpannekaker til frokost, jeg kunne ikke hatt en bedre jul. Vi bestemte oss for aa ikke kjoepe araberjuggel til gaver men heller vaere fornoyd med hverandres hyggelige selskap. Maya er uendelig hyggelig selskap! Naa er jeg alene igjen, men jeg drar snart hjem til selskap og Stavanger Katedralskoles gjenforeningsfest. Haaper alle har hatt en fantastisk julefeiring!

1 kommentar:

  1. Sv - Det er jeg helt ening. Sier man at noe mat er ulovlig blir det ofte til at man bare får mer lyst på det og ender med et enormt kick!
    Målet mitt nå er å få balansert over- og underkropp mer. Overkroppen har nemlig mye lavere fettprosent og mer muskler enn underkroppen. Nå skal underkoppen jobbes med ;)


    Så spennende å ri på kameler!!

    Fortsatt god romjul :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...