tirsdag, desember 15, 2009

24 timers busstur med koranen paa kasett

Nok backpacking og nok templer. Tenk aa busse egypten opp og ned igjen paa et doegn, hva var vel det for en ide? Jeg er endelig i Sharm.

I dag bor jeg paa det foerste og beste hotellet jeg fant, men i morgen bor jeg her ->

I dag maatte jeg kjoepe insektspray og ydmykt be betjeningen om aa bytte lyspaere og vaske badet (nei, de gadd ikke), men i morgen blir det rene haandklaer og no hassle.

Dagens beste araberkommentar var Hello! I love your foot!

De er saa dumme.

2 kommentarer:

  1. Jeg må innrømme at jeg morer meg kostelig over deg og dine pågående arabere.

    SvarSlett
  2. Og jeg morer meg over alle bokandmeldelsene dine!! Men det er vanskelig aa faa kommentere saa mye paa disse shabby internettkafeene. Stor klem!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...