søndag, september 27, 2009

Testuke på Arena

Bjørn og Oddis har fullført to utrolig gode maraton i dag, jeg bøyer meg i støvet og er evig imponert. Tusen ganger gratulerer!!

Selv har jeg vært på Arena Treningssenter og trent alt annet enn løping. Jeg har fått en gratis testuke og benytter sjansen til å teste alle timer som finnes bare her og ingen andre steder. Jeje, mye kjekkere enn maraton. Skikkelig bra treningssenter altså, med god stemning, gode instruktører, og faktisk-fantastisk egne tv-skjermer på apparatene! Hvilken velstand!!!

Flaks for meg at det var stor release-weekend for alle Les Mills-programmene denne helgen, så stemningen har sikkert være ekstra god, og utvalget ditto.

Treningsuken
  • Mandag: BodyPump på Toppform og en time på sykkelen
  • Tirsdag: Bosu på Elixia og en time på sykkelen
  • Onsdag: hmm.. hva gjorde jeg på onsdag?
  • Torsdag: BodyAttack på Arena og to timer tur
  • Fredag: Styrke og sykling og tenniskurs på Toppform
  • Lørdag: BodyPump og BodyBalance på Arena
  • Søndag: BodyAttack, BodyVive og BodyCombat på Arena
Jeg har fortrengt en dag i mitt liv visst, men jeg vet at jeg trente på onsdag også. Det betyr at uken fikk 15 treningstimer (gitt at jeg trente to timer på onsdag og at torsdagens tur kan telle som en time) og at jeg ikke har noe liv. Men formen er stigende.

Her er dommen over Les Mills-timene:
  • Body Attack -Høy puls og styrke (104 armhevinger i det nye programmet). En favoritt.
  • Body Balance -Takk for at du fortalte at noen kan begynne å grine, instruktør, for jeg ble ganske skremt da jeg nesten sippet i muskelavslapningen. Kom virkelig i kontakt med sinnet sitt.
  • Body Combat -Yay, kampsport med flinke Linn!
  • Body Jam -Uprøvd og skummel, men sikkert kul. Koordinasjon på høyt nivå.
  • Body Pump -Fortsatt vinneren.
  • Body Step -Uprøvd. Jeg tør kanskje ikke denne heller.
  • Body Vive -Nja, litt for enkel blanding av styrke, trinn og kondisjon. Ryktene sier at denne er mest for eldre.
  • RPM -Uprøvd. Hva er forskjell på RPM og spinning?

5 kommentarer:

  1. WOW for en uke! Høres sinnssykt morsomt ut å prøve så mye nytt og nytt senter. Jeg er målløs etter en uke med så mye trening. :) Formen må komme fort med så mye trening.

    Men jeg er ikke sikker på at det er kjekkere en å fullføre en maraton! For det er noe av det råeste jeg har gjort. Takk for gratulasjonene...

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det. Kan ikke si det var morsomt, men har i alle fall krysset av maraton fra listen.

    SvarSlett
  3. HERLIGHET så flink du har vært da Charlie!! :)

    Kjekt å høre at du likte Arena, skulle gjerne hatt deg her mer enn bare den uka ;)

    Håper vi sees igjen i treningssammenheng, klart vi gjør!! ;)

    Stor klem!

    SvarSlett
  4. Hei, Linn-pinn-combat-skinn!

    Arena var kanonbra, jeg kommer gjerne tilbake. Skulle du få ekstra treningsoverskudd selv så er du også hjertelig velkommen til Toppform. :D

    Klemmen.

    SvarSlett
  5. Ja det gjør jeg gjerne! :) Alltid kjekt å prøve forskjellige timer rundt omkring!

    Ha en fin torsdag, snart helg - yay!!

    Klem :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...