mandag, august 31, 2009

Statoil nå



Nyheten er ikke så ny lenger, men det har tatt litt tid å fordøye for min egen del, så Statoilrapporten kommer først nå.

Jeg har blitt prosjektleder i en avdeling som heter GBS BAS PLA PPM, og dagene går blant annet med på å finne ut hva denne avdelingen gjør og hvor den hører hjemme i forhold til alle de andre avdelingene. Jeg jobber primært med innføring av en ny portal og allting er så langt ganske spennende. Statoil gir inntrykk av å være en særdeles proff organisasjon der alt er på stell og ingenting er tilfeldig. Jobben er alldeles ikke byråkratisk og treg som jeg ble advart om. Nikspiks, her går det unna.

Kollegaene på bildet stjal selv mobilen min i en kaffepause. Det er helt greit å knipse bilder og sånn, men jeg ble ganske stressa da jeg kom på alle bildene der jeg flekser muskler foran speilet. Oh boy. En potensiell megapinlig snakkis i gangene! Men puuuuh, praten gikk videre om Biztalk og avdelingsturer, så mitt hemmelige alibi er ennå "hemmelig". Man burde sikkert alltid være forberedt på å miste mobilen og alle sine bilder, så nå skal jeg rydde litt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...