fredag, august 07, 2009

Pistasjhavregrøt

Havregrøten i dag ble tilsatt proteinpulver av type pistasj. Oppå der la jeg en nektarin i skiver, og da jeg syntes det manglet enda noe mer så drysset jeg kokos over. Det ble kanongodt!

Treningen går på skinner, jeg tar for meg av alle timene på Elixia og kombinerer med å pumpe litt selv. I dag blir det poweryoga, og heldigvis skal det regne i helgen så jeg trenger ikke tenke på at jeg ikke får reise på fjellet. Det knaser i akillesen når jeg strekker den ut, så jeg må ta det kuli der.

Anyone for yoga?


6 kommentarer:

  1. Imponert over hvor sunn du er.

    Har aldri prøvd proteiner på boks - kan du anbefale et merke/type/smak.
    Motivasjonen og form er så elendig for tida at kanskje pulver er boostet jeg trenger -
    (sikkert en setning som har blitt ytret i mange shady sammenhenger).

    SvarSlett
  2. Jotakk! (right back at'ya)

    Jeg har blitt anbefalt å få i meg proteiner i hvert måltid, det er bare det det handler om. Sjekk denne artikkelen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=909.

    Noen typer er kombinert med karbo, det passer fint etter løpeturene dine, men er ikke nødvendig for et proteinrikt kosthold. Det finnes mange gode smaker, her er på halv pris: http://www.myrevolution.no/produkt/m-factor-750g---halv-pris-/25/48/. Kos deg!

    SvarSlett
  3. Forresten! Bytt trening hvis du begynner å gå lei. Timer kan være topp.

    Ha en super helg! Klems.

    SvarSlett
  4. Oh, det har jeg aldri prøvd! Hmmm, fikk lyst til å prøve nå, har ikke pistasj prottis, buu :(

    Hvordan gikk yogan forresten? :)

    SV: YAY, jeg får være helt :D
    Den stanga er genial, elsker den :D
    Prøvde igjen i stad forresten, klarte 4 commando! WOO :D

    Kos deg i helga snuppa, stor klem :D

    SvarSlett
  5. Ok da - lettpåvirkelig som jeg er - proteinpulver er bestilt - med sjokoladesmak da det hørtes minst skummelt ut :-).

    MeN: Jeg holder deg personlig ansvarlig hvis min indre sumobryter blomstrer opp - og ikke den utholdende, fjærlette maratonkroppen jeg har bestilt (hæhæ)

    SvarSlett
  6. Fine greier! Vi blir rålekre begge to!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...