mandag, juni 29, 2009

Kamp på kontoret



Det handler om hvem som trener oftest på Elixia. At jeg trener like mye på Toppform eller at Marcus kiter og klatrer hver eneste dag teller ikke. Men det som teller aller mest er hvem som får den strammeste magen innen sommerferien, og der tror jeg Marcus leder.

Den siste streken min ser ut til å ha avgjort juniresultatet. For å få til en Elixiatrening i disse travle tider (i dette fine været) måtte jeg ta med bagen til Bergen og presse inn en økt langt ute på Laksevåg før kirkeklokkene ringte til Ingvils bryllup.

Jeg får ikke frem bildene fra bryllupet. Oppsummert kan jeg si at brura var nydelig og festen var fenomenal,
Gjermund var også en engel som lot meg campe i kollektivet. Håper noen legger ut bilder på facebook.

2 kommentarer:

  1. Jepp.... ser jeg må komme meg på Elixia i dag...

    SvarSlett
  2. Hohohoho!!

    Note to myself: "Husk å ta med Elixiakortet til ferien."

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...