fredag, november 21, 2008

Morgen på piren i Hua Hin


Det begynner å ligne noe. Jeg bor her ute på piren, i mitt eget dobbeltrom, for 40 kroner natten. Sengen er steinhard og doen er felles, men nå er jeg endelig backpacker og her er endelig stranden. Jeg kom til Hua Hin med toget i går. Knirkefritt. Ble først plukket opp av en nederlender som sa jeg kunne bo i trehuset deres for 50 kroner. Jeg visste ikke bedre, så jeg sa ja etter å ha dumpet tingene mine i det lille tette kottet hans som akkurat rommet en skitten madrass og surret av mygg. Heldigvis fikk jeg lov til å trekke meg da dette kom opp, han prøvde helt klart å bøffe meg. Hva kan man så si om Hua Hin? Jeg vil videre så snart jeg har gitt stranden en sjanse, en tur gjennom gatene i går kveld føltes som en tur i red light district. Æsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...